Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Gminy Manowo
Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Gminy Manowo

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Informacja o Urzędzie Gminy Manowo w języku łatwym do czytania - ETR (EASY TO READ)

 

INFORMACJA O URZĘDZIE GMINY MANOWO W JĘZYKU ŁATWYM DO CZYTANIA - ETR (EASY TO READ)

Logo tekstu łatwego do czytania i rozumienia: głowa nad otwartą książką i podniesiony w górę kciuk w geście OK

Urząd Gminy Manowo znajduje się przy ulicy Szkolnej 2 w Manowie.

Tutaj jest główny budynek urzędu, w którym pracują wójt i urzędnicy.

Zdjęcie budynku Urzędu Gminy Manowo. Po prawej podjazd dla osób niepełnosprawnych.

Budynek ma wejście główne od ulicy Szkolnej.
Do urzędu wejdziesz po 4 stopniach schodów.
Schody mają poręcze.
Jeśli poruszasz się na wózku inwalidzkim możesz wjechać do urzędu po pochylni.

Po wejściu do urzędu.

Po wejściu do urzędu, po lewej stronie, na końcu korytarza jest sekretariat.
Tutaj możesz załatwić wiele spraw.

Zdjęcie sekretariatu: na wprost biurko, po prawej stronie rząd szaf.

Jak dojechać do urzędu ?

Do urzędu dojedziesz własnym transportem i zaparkujesz na miejscu przeznaczonym dla osoby z niepełnosprawnością.
Na parkingu jest jedno takie miejsce.
To miejsce ma specjalne oznaczenie. Na znaku są litera P, koperta i symbol osoby z niepełnosprawnością.
Miejsce parkingowe jest pomalowane na kolor niebieski.
Możesz również dojechać komunikacją publiczną.
Najbliższy przystanek jest około 100 metrów od budynku urzędu.

Kto pracuje w urzędzie?

Wójtem Gminy Manowo jest Roman Kłosowski.
Wójt to osoba, która rządzi gminą.

Zdjęcie Wójta Gminy Manowo.

Wójtowi w pracy pomagają: zastępca wójta, sekretarz, skarbnik oraz wielu pracowników.

Czym zajmuje się urząd?

W urzędzie:
− weźmiesz ślub cywilny
− zgłosisz narodziny dziecka
− zameldujesz się
− otrzymasz dowód osobisty, akt urodzenia i akt zgonu
− dostaniesz pozwolenie na wycięcie drzewa.

Urząd:
− zajmuje się budżetem gminy
− ustala wysokość podatków
− robi remonty, buduje i naprawia drogi gminne, ścieżki i chodniki oraz budynki gminne
− zajmuje się ochroną środowiska
− zajmuje się wywożeniem śmieci z terenu gminy
− dba o zabytki
− współpracuje z organizacjami pozarządowymi.

Jak załatwić sprawę w urzędzie?

Sprawę załatwisz w urzędzie  od poniedziałku do piątku w godzinach 7.15 – 15.15.

Jeśli chcesz się z nami skontaktować telefonicznie, zadzwoń na podany numer: 
94 318 32 20.
Możesz też wysłać e-mail na adres: urzad@manowo.pl
lub wysłać fax pod numer: 94 318 32 89

Żeby załatwić sprawy w urzędzie możesz:

1. napisać pismo i wysłać je na adres:

Urząd Gminy Manowo
ul. Szkolna 2
76-015 Manowo

2. napisać pismo i wysłać je za pomocą platformy
e-PUAP:   www.epuap.gov.pl. ePUAP to skrót nazwy Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej. Trzeba mieć internet i swoje konto w ePUAP.

Adres skrzynki urzędu na platformie ePUAP: /a1ddh0r543/SkrytkaESP

3. przynieść pismo do sekretariatu:
Sekretariat to biuro, w którym można zostawić pisma, podania i dokumenty. Tutaj możesz wziąć specjalne druki, które będą potrzebne do załatwienia sprawy w urzędzie.

Ułatwienia dla osób z niepełnosprawnościami w urzędzie

Jeśli jesteś osobą niesłyszącą lub niedowidzącą zgłoś wybraną metodę komunikacji w sekretariacie urzędu co najmniej na 3 dni robocze przed wizytą.
Jeśli sytuacja jest nagła nie musisz zgłaszać wcześniej takiej potrzeby.
Do urzędu można też przyjść z psem przewodnikiem.

 

Informacja o Urzędzie Gminy Manowo w języku łatwym do czytania - ETR w formacie PDF


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Dorota Zwiefka

Data wytworzenia:
15 maj 2023

Osoba dodająca informacje

Piotr Sosna

Data publikacji:
15 maj 2023, godz. 14:03

Osoba aktualizująca informacje

Piotr Sosna

Data aktualizacji:
15 maj 2023, godz. 14:09