Zastępca Wójta
Zastępca Wójta Mirosław Pawlak
Miejsce urzędowania: | Parter, pokój nr 3 |
---|---|
Telefon: | 94 318 31 44 |
Adres e-mail: | m.pawlak@manowo.pl |
Zastępca Wójta podlega bezpośrednio Wójtowi.
Zastępca Wójta podejmuje czynności Kierownika Urzędu pod nieobecność Wójta lub wynikających z innych przyczyn niemożności pełnienia obowiązków przez Wójta.
Do zadań wykonywanych przez Zastępcę Wójta należy:
-
Inicjowanie przedsięwzięć związanych z aktywizacją gospodarczą Gminy,
-
Prowadzenie nadzoru nad polityką informacyjną Urzędu Gminy,
-
Współpraca z mediami, w szczególności przekazywanie komunikatów, stanowisk, oświadczeń,
-
Udział w opracowywaniu programów, planów rozwoju gminy i innych dokumentów,
-
Udział w procesie przygotowań obronnych państwa i organizacji systemu zarządzania kryzysowego,
-
Współpraca z osiedlami i sołectwami,
-
Przygotowywanie analiz, sprawozdań na potrzeby Wójta,
-
Sprawowanie nadzoru nad realizacją uchwał Rady,
-
Współdziałanie z Radą i jej Komisjami,
-
Reprezentowanie Gminy na uroczystościach i w czasie spotkań oficjalnych na zasadach uzgodnionych z Wójtem,
-
Efektywne, oszczędne i celowe gospodarowanie powierzonymi środkami budżetu gminy i składnikami mienia komunalnego,
-
Przestrzeganie dyscypliny finansów publicznych i realizację budżetu e zakresie wynikającym z podziału zadań.
Ponadto Zastępca Wójta wykonuje zadania z zakresu Infrastruktury Gminnej::
-
analizowanie potrzeb rozwoju infrastruktury urządzeń komunalnych,
-
zapewnienie racjonalnej gospodarki miejscowymi zasobami paliw i źródłami energii o znaczeniu lokalnym,
-
prowadzenie spraw związanych z utrzymaniem infrastruktury, w tym analiza zużycia energii elektrycznej, wody, gazu, itp.
-
zaopatrzenie gminy w energię elektryczną, w tym oświetlenie dróg i placów,
-
prowadzenie i bieżąca aktualizacja ewidencji oświetlenia drogowego na terenie gminy i nadzór nad usuwaniem awarii,
-
bieżąca obsługa korespondencji z mieszkańcami, dysponentami sieci, instytucjami i innymi stronami zainteresowanymi realizacją zadań inwestycyjnych,
-
realizacja zadań remontowych obiektów gminnych oraz szacowanie ich kosztów,
-
opracowywanie planów przeglądów technicznych zgodnie z prawem budowlanym i nadzór nad ich realizacją,
-
prowadzenie niezbędnej dokumentacji technicznej i budowlanej dotyczącej administrowanych obiektów budowlanych,
-
prowadzenie spraw związanych z przeglądami okresowymi dotyczącymi stanu technicznego budynków oraz przygotowywanie i kompletowanie dokumentacji niezbędnej do wpisów w książkach obiektów budowlanych,
-
realizacja zadań wynikających z ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o wspieraniu termomodernizacji i remontów oraz o centralnej ewidencji emisyjności budynków,
-
realizacja zadań wynikających z ustawy z dnia 9 października 2015 r o rewitalizacji.
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Irena Oleksy Data wytworzenia:
02 mar 2023
Osoba dodająca informacje
Piotr Sosna Data publikacji:
02 mar 2023, godz. 13:06
Osoba aktualizująca informacje
Piotr Sosna Data aktualizacji:
03 cze 2024, godz. 10:02