Samodzielne stanowisko pracy do spraw kancelaryjnych
Podinspektor Angelika Kaczanowska
Miejsce urzędowania: | Parter, pokój nr 2, sekretariat |
---|---|
Telefon: | 94 318 32 20 |
Adres e-mail: | urzad@manowo.pl |
Do zadań samodzielnego stanowiska do spraw kancelaryjnych należy:
- zapewnienie obsługi organizacyjnej Wójtowi, Zastępcy Wójta i Sekretarzowi,
- przyjmowanie, wysyłanie i rozdzielanie korespondencji na zewnątrz i wewnątrz Urzędu,
- prowadzenie ewidencji korespondencji,
- prowadzenie rejestru skarg i wniosków,
- przygotowywanie pomieszczeń i obsługa spotkań i zebrań organizowanych przez Wójta i Sekretarza,
- prenumerata czasopism i dzienników urzędowych oraz zamawianie literatury fachowej dla pracowników,
- wywieszanie na tablicach ogłoszeń pism sądowych podlegających podaniu do publicznej wiadomości,
- przyjmowanie interesantów zgłaszających petycje, skargi i wnioski oraz organizowanie ich kontaktów z Wójtem lub Sekretarzem, bądź kierowanie ich do właściwych pracowników,
- wykonywanie czynności związanych z funkcjami reprezentacyjnymi Urzędu, dbałość o jego wystrój i estetykę,
- zaopatrzenie Urzędu i świetlic w poszczególnych miejscowościach w niezbędny sprzęt i wyposażenie, w tym materiały biurowe i kancelaryjne, olej opałowy oraz środki czystości,
- prowadzenie magazynu materiałów biurowych i kancelaryjnych oraz ewidencji wyposażenia Urzędu i świetlic wiejskich,
- prowadzenie centralnego rejestru umów zewnętrznych i wewnętrznych [w tym umów powierzenia danych osobowych z wykonawcami usług] zawieranych przez Gminę,
- nadzór nad utrzymaniem porządku i czystości w pomieszczeniach zajmowanych przez Urząd,
- organizowanie napraw oraz konserwacji urządzeń i systemu alarmowego.
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Irena Oleksy Data wytworzenia:
03 sty 2012
Osoba dodająca informacje
Mariusz Pokutycki Data publikacji:
03 sty 2012, godz. 12:58
Osoba aktualizująca informacje
Mariusz Pokutycki Data aktualizacji:
24 lut 2020, godz. 13:43