Komunikat w sprawie wyznaczenia osoby pełniącej funkcję Koordynatora do spraw dostępności.
W związku z obowiązkiem nałożonym na wszystkie podmioty publiczne przez ustawę o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, Wójt Gminy Manowo Zarządzeniem Nr 100/2020 z dnia 29 września 2020r. wyznaczył Koordynatora ds. dostępności w Urzędzie Gminy Manowo. Funkcję tę powierzono Pani Dorocie Zwiefka – Głównemu specjaliście ds. promocji.
Zadania koordynatora ds. dostępności
Do zadań koordynatora ds. dostępności należy w szczególności:
-
wspieranie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Urząd Gminy Manowo;
-
przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami ;
-
monitorowaniem działalności urzędu gminy i jednostek organizacyjnych w zakresie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami;
-
prowadzenie działań na rzecz promocji dostępności;
Raport o stanie zapewniania dostępności podmiotu publicznego
Dane kontaktowe:
Koordynator ds. dostępności: Pani Dorota Zwiefka – Główny specjalista ds. promocji
adres do korespondencji: ul. Szkolna 2, 76-015 Manowo
telefon: 94 318 31 49
e-mail: promocja@manowo.pl
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Mariusz Pokutycki Data wytworzenia:
26 lip 2021
Osoba dodająca informacje
Mariusz Pokutycki Data publikacji:
26 lip 2021, godz. 11:22
Osoba aktualizująca informacje
Mariusz Pokutycki Data aktualizacji:
29 lip 2021, godz. 15:36